Heroes & Generals Da Reconlar İçin 13 İpucu




Recon oyunda aktif olarak oynayabileceğiniz açılan son sınıftır.Bu yazımda reconlar için ipuçlarını listeledim.Listeye başlamadan önce kafa karıştıran bir noktayı belirtmek isterim. Eğer seviye ile yani reconun açıldığı seviyeye gelince 49 k krediye askerinizi recon yaparsanız size dürbün ve silah verilmez ama yeni karakter olarak recon alırsanız örneğin seviye 1 444 k kredi, seviye 12 479 k kredi  aldınız bu karakterler 4x dürbün takılmış halde silahıyla gelir. Bu yüzden recona seviyeyle geçmeden önce reconun kullandığı silahı ( almanlar da kar98 ) geliştirin ve 4x dürbün alın daha sonra recona geçince 8x alırsınız böylece recon da zorluk çekmezsiniz


1. Yakın mesafede kendinizi korumak için bir tabanca satın alın  en son açılan tabancanın bir birim yer kaplar böylece yanınıza bir adet de dürbün alabilirsiniz. Anti - personel mayınlarıda işe yarar ama pahalı bir yoldur

2.Gizlenin ve düşmanın arkasına geçin böylece avlarınızı daha kolay yakalayabilirsiniz

3.Tankları izleyin genelde kimsenin olmadığını düşündüğü anda tankçı kafasını çıkarır veya tamir için iner o anda öldürün ve kimse yoksa tankını çalın. Tankların doğum noktasına pusarak daha kolay yapabilirsiniz genelde tankçılar başlangıçta kafayı çıkarır

4.Recon arazınız varsa düşman araçlarını yüksek mevkilerden vurun

5. Ba 6 harici recon araçlarının silah bölümü üstten açıktır dikkatli olun

6. Kamuflaj bagdeniz yoksa birini vurduktan sonra yer değiştirin çünkü vurduğunuz kişi artık konumunuzu biliyor olacak

7. Dürbünle bakarken atış yapmadan önce hedefinize tutun ve boşluk tuşuna basın bu işlem merminin hedefin mesafesine göre isabet noktasını ayarlar

8. Hedefe hızlıca ulaşmak için motor kullanın

9.Kaynaklarınızın az olduğunu unutmayın dikkatlice oynayın

10. Mesafe uzarsa yaralama ve öldürme için alacağınız puan artar

11. Dürbünle bakarken daha az sarsıntı için yatarak nişan alın

12. Gereksiz atış yapmayın. Silahınızın sesi konumunuzun kolayca bulunmasını sağlar


Sizde Önerilerinizi Yorumda Belirtin


https://pangian.com/user/adimsayar/

11 yorum:

  1. kardeş 172k ya m1 grandın sniper versiyonu satılıyo bundleda almaya değer mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AzX66 (Yönetici)10 Eylül 2016 13:50

      daha sonra recon karakter alacaksan amerikanın recon silahı sanırsam rifle ile başlıyordu onu alıp kasmanı öneririm piyadeyken 4x yaparsın recona geçincede 8x dürbün takarsın ama piyade oynayacaksan paran varsa al bak burada oynanış videosu var https://www.youtube.com/watch?v=_qAyZ-aP1Gw

      Sil
  2. Kardeşim başta lvl kasıp 49k oyunda kendi kastıgımız parayla alabilcegimizi söledin. nasıl olucak o biraz detaylı anlatırmısın ben baya oynadım piyade kar98 4x dürbünle oynuyorum recon acmak istiyorum ama baya pahalı 208k istiyor yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şeyi merak ediyorum yardımcı olabilir misin

      Sil
  3. Eline SAğlık Kardeşim Güzel Acıklama

    YanıtlaSil
  4. gewehr 43 ün 4x scopesi karabiner 98 kurza takılır mı ?

    YanıtlaSil
  5. karabiner 98 için en iyi donanımlar hangisi arkadaşlar yardımcı olabılırsenız sevınırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://heroesandgeneralsturkiye.blogspot.com.tr/2016/12/heroes-generals-silah-yukseltme-rehberi.html burada resimlerde tek atan hali var

      Sil
  6. Merbahalar karabiner 98k ile tek atıyorum fakat piyadeyim ben bu piyademi özelliklerini bozmadan keşifci yapmak istiyorum mümkün mü ?
    Çünkü bunda ben düşmanı öldürdükten sonra beni görmüyorlar tekrar baştan kasmak istemiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hesabınız oyun betayken açılmış ise bunu yapabilirsiniz ama yeni oyunculardaysanız maalesef sınıf değiştirme olmuyor yeni bir keşifçi satın almalısını k98k ve dürbünle beraber gelir ama tek atmaz

      Sil
  7. bıswy soracagım arazıye gore ayarlanmıs nısangah ıyımı yanı o ne ıse yarıyor kullana varsa

    YanıtlaSil

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam