Heroes & Generals Açılmıyorsa Yapabileceğiniz 5 İpucu

Heroes & Generals bir güncelleme sonrası artık bilgisayarınızda çalışmamış olabilir. Bu gibi durumlarda yapmanız gereken işlemleri anlattık.

1.Oyun bakımda olabilir biraz bekleyin daha sonra tekrar deneyin

2.Antivürüs yazılımınız veya güvenlik duvarınız engelliyor olabilir devre dışı bırakın

3.İnternet bağlantınız sorunludur başka bir yolla bağlantınızı kontrol edin veya farklı bir ağa geçin

4.Oyun önbelleğini doğrulayın.Steamı açın oyunun isminin üzerine sağ tıklayıp özelliklere girin açılan pencerede yerel dosyalara geçin ve oyun önbelleği dosyalarını doğrulaya tıklayın. Dosyalarınızda eksiklik varsa tekrardan indirilecek



5.Oyunu tamamen bilgisayarınızdan silin ve tekrar yükleyin


24 yorum:

  1. oyun dosyalarini dogrula yapinca kopmle yeniden indiriyor

    YanıtlaSil
  2. selam ben oyunu yeni yükledim.Paolamla giriş yapıp muhabereye giriyorum ancak savaşa giremiyorum.H&G sync diye bir sayfa çıkıyo karşıma napmalıyım.Yardımcı olurmusunuz ?

    YanıtlaSil
  3. Ben oyuna giriyorum 1 kaç adım attıktan sonra oyun donuya ve muharrebeden atıyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  4. ben savasa katılıyorum ın combat diyor herkes savasta ben giremiyorum menüden ayrılamıyorum ingilizcem pek yok bu oyunda savas nasıl yapacam yeniyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/groups/1247165181984383/ grubumuzda sorununuzu ekran görüntüsüyle paylaşın lütfen

      Sil
    2. oyunun ayarlarını çık kolay bir şeklide türkçe yapabilirsin

      Sil
  5. bende eklenti yükleniyor diyo ve öyle kalıyo ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  6. bende Eklenti yükleniyor diyor ve kalıyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  7. Bende muharebeye giriyorum 30 saniye veriyor saniye bitince baslamıyor muharebeye giremiyorum baya bekledim yinede girmedi

    LUTFEN BİR COZUM BULUN DİĞER BİLGİSAYARIMDA GİRİYORDU BUNDA GİRMİYOR

    YanıtlaSil
  8. sa arkadaş lar yardım steam dan oyunu kurdum gmail adresim le ğiriş yapamıyorun ne yapmalıyım şim diden tesek kürler.

    YanıtlaSil
  9. "Hasarlı dosyalar tespit edildi,dosyalar kontrol ediliyor" yazıyo oyunu açtığımda ve oyun uzun süre beklettiği halde oyna tuşuna erişmemi engelliyor yardım eder misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de öyle ancak bir çözüm bulamadım

      Sil
  10. hasarlı dosya tespiti diyor acil bi çözüm lütfen

    YanıtlaSil
  11. acil bi çözüm bulun lütfen hasarlı dosya tespiti diyor

    YanıtlaSil
  12. oyunu sitesinden indirdim kurulum yapılıyor fakat 'oyun verilerini yükle' dosyası yanıt vermiyor ve bekleyin yazıyor bir çözüm biliyorsanız yazabilir misiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. oyun dosyalarını doğrula demeyin. silip tekrardan indirmekle aynı şey.

    YanıtlaSil
  14. Savaşa giriyorum masaüstüne atıyo NOLURSUN YARDIM EDİN

    YanıtlaSil
  15. Aksiyon oyunu arkada çalışıyo kapatım girin diyo ama arkada hiç
    bişey çalışmıyo

    YanıtlaSil
  16. Lanet olsun oyuna tam girerken masaüstüne atıyor daha sonra tekrar oyuna girdiğimde yeniden katıl çıkıyor

    YanıtlaSil
  17. Bende bellek yetersiz diyor oyuma giriyor savaşa giricem bekliyorım önüme küçük kutucuk la "Out of memory" diyor bende tamam a tıklıyorum bellek için bişeylermi silmem lazım?

    YanıtlaSil
  18. bende anticheat bağlantını kesti dior ama arkada hile falanda yokki

    YanıtlaSil

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam