Heroes and Generals Daha Fazla Para Kazanma Rehberi

Heroes and General oyuncularının bitmek bilmeyen derdi kredi kazanmaktır. Son yapılan güncellemelerle artan fiyatlar bu yara tuz basmakta kilidi açılan silahlar insanın sabrını taşırmaktadır. Bu rehberimizde heroes and generalsda daha fazla kredi nasıl biriktirebileceğinizi anlatacağız. Sizin için xp biriktirmek de sorunsa Heroes & Generals Da Daha Fazla XP Kazanmak İçin 5 İpucuna göz atın    


Saatlik Maaş


heroes and generals para hilesi


Oyunda asıl kredi kaynağınız oynayacağınız süreye bağlı olarak ve asker seviyesi artıkça artan maaşınızdır.

Oyunda rütbenize tıklayarak açılan seviye göstergesinde 60 dakikada bir alacağınız para gösterilir.Bir maçın 60 dakika sürmesi gerekmez eğer 20 dakikalık oyun oynadıysanız oyun sonunda o 20 dakikalık maaşınız kazancınızın içindedir yani ayriyeten bir gösterge bulunmaz.Eğer oyundan çıkmadan savaşı sonuna kadar oynarsanız maaşınız %10 bonuslu bir şekilde verilir.Gazi üyeliğide kazandığınız paraya 25% bonus sağlar


Tasarruf Edin

Saatlik maaşın dışında oyunda yaptığınız aktiviteler size para kazandırır ama bunların ne kadar kazandırdığı konusunda bir bilgi bulunmamakta.Daha çok biriktirmek için daha az harcayın bu kadar basit.Kendi aracınızla doğmak yerine takım arkadaşınızın aracına binin. Her yaptığınız arışta silahınız ve taktıysanız silahınızın parçaları hasar alır ve %100 hasarlı olunca tamir parası ödemeniz gerekir bundan dolayı düşmanınızın silahlarını kullanın tamamen ücretsiz bunun yerine tankların makinalı tüfek yuvalarını da kullanıp masrafsız oyun çıkarabilirsiniz.Ulaşım konusunda sivil kamyonlar ve bisikletlerde yardımcı olabilir. Heroes and generals para kasmak için daha az harcayın.


Sorularınızı Yorum Bölümünden İletebilirsiniz

14 yorum:

  1. bilgilendirme için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. merhaba bende panzer 4 h var.oyundaki tankları 2 atışta yok edebiliyorum lakin karşı takımın tankcılarını ben göremiyorum ama ben mapın en arkalarına doğru gittiğimde bile beni bulup öldürüyolar.acaba tankdayken taktik flanmı var ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar karşı takım gördüğü tank konumlarını mesajlardan yazıyordur genelde uçaklar çok rahat görebilir mesaj bölümünden takımınıza düşman tankının konumunu sorun ve sizin gittiğiniz yerler klasik pusma yerleridir tecrübeyle bulabilir son olarak ateş ettiğinizde iz çıkar ve öldürdüğünüz kişi killcam ile sizin yerinizi görür

      Sil
    2. Anladım teşekkürler bu arada bir tankı nasıl daha hızlı mermilerini açabilirim ?

      Sil
    3. Ribon booster nedir yazımıza bakın

      Sil
  3. bunuun sayesinde insanlar grupta nasıl para kasarı mdemiyecek be olley be!

    YanıtlaSil
  4. alperen üveyik29 Haziran 2017 02:37

    teşekkürler admin.

    YanıtlaSil
  5. Oyunu seviyorum ama 60 dk kredimi vermiyor. 1 gün boyunca hiç ayrılmadan oynadım 1 Kuruş bilene kredi vermedi.

    YanıtlaSil
  6. Oyunu seviyorum ama 60 dk kredimi vermiyor. 1 gün boyunca hiç ayrılmadan oynadım 1 Kuruş bilene kredi vermedi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banada vermiyor sorunu çözdünmü

      Sil
    2. Veriyor ama toplu olarak değil mesela 5k kredi kazandıysan bir maçta 5k kredinin içinde oynadığın süreye bağlı olarak verilen parada var

      Sil
  7. arkadaşlarr ben saatlik maaşımı alamıyorum vermiyor napmam lazım açil yardım ?

    YanıtlaSil

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam