Heroes & Generals Da Piyadeler İçin 8 İpucu



heroes and generals piyade

İpuçları serimize piyadeler ile devam ediyorsunuz. Piyade sınıfı oyunun ilk sınıfı olduğu için her oyuncu oynamıştır. Piyade en geniş sınıftır uçakta düşürür tank da patlatır, geniş silah ve araç seçeneklerine sahiptir. Piyadeler oyunun kilit taşıdır.

Kendinize bir yol belirleyin yarı otomatik tüfek mi istersiniz makinalı bir silah mı ? yoksa tank mı patlatacaksınız. Rolünüzü belirleyerek boşa harcama yapmaktan kaçınırsınız

Haritada bulunan uçaksavarları kullanın onları kullanmak tamamen ücretsizdir ve keyfinizi kaçıran sizi bombalayan uçaklara karşı etkilidir.

Tankları yok edin ! Kendinize bir mayın veya anti tank silahı alın almamışsanız haritada bulunan ücretsiz panzeraufstları kullanın. Tankın mayının üzerinden geçmesine gerek yok mayına ateş edin patlayınca tanka etki eder

Bölge ele geçirin sizin ana görevleriniz bu çevrede yeterli destek varsa bölgeyi ele geçirerek xp kazanabilirsiniz

El bombalarını atarken dikkat edin içeride sizden biri olmasın ve kapı girişlerine anti personel mayını koyarak bölgenizi iyi korumuş olursunuz.

Wrench ile hasar almış takım arkadaşınızın aracını tamir ederek xp kazanabilirsiniz deneyin gerçekten iyi kazandırıyor

Araçlarınızda bulunan silahları kullanın bunlar çok işe yarar

İçinde doğulabilen araçlardan satın alın örneğin kamyonlar ve zırhı yarı paletliler bu araçları bölgenin yakınında gizleyin takım arkadaşlarınızın bu araçta doğması size zahmetsiz xp kazandırır


Eklemek istediklerinizi yorumda belirtin


Heroes & Generals Da Tankçılar İçin 12 İpucu
Heroes & Generals Da Reconlar İçin 13 İpucu 

Heroes & Generals ' a Yeni Başlayanlar İçin 12 İpucu 

2 yorum:

  1. hangi sınıflar squad birlikte olabılır veyata taktıklerı nelerdır

    YanıtlaSil
  2. açıklamaların için teşekkür ederim kardeşim benim bi kaç sorum olacak blog içerisinde msj atabileceğim başka yer bulamadım bu konunun altına yazıyorum kusura bakma

    1.pilot aldım uçak kullanmak eziyet kullanan nasıl kullanıyor anlayamadım adam dk 15 de 900 xp kasıo ben hala uçağa ateş edenlerden kaçarken yere çakılmakla uğraşıyorum :D tavsiyelerin varsa yeni bi konuda açtığında öğrenmiş olur bu kolayıydı

    2. her oyuna girdiğimizde askerleri teçhizatları haritayı yükleme yapıyor mobil ağdan mecburi giriş yapıyorum gereksiz veri kaybım oluyor bunun bi yöntemi varmı kaydedilebiliyor mu?

    3. 4x ve 8x dedğin dürbünün zoom seviyesi mi? Bende alman g44 var onun dürbünü amerikan m1 carabien den daha iyi alman piyadeyi daha fazla kastım rütbe vs. başka etkenlerde mi var dürbündeki görüntüde

    YanıtlaSil

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam