Heroes & Generals Doktor Güncellemesi Ve İlk Yardım Kitleri





Heroes and generalsin son güncellemesi 1.05 ile oyuna ilk yardım kitleri eklendi. Daha önceden dlc satın almış olanlar en son ilk yardım malzemesini direkt olarak kullanabilirken almayanlar ise Taktiksel isimli şeritte 5.seviyeye gelmeleri gerekmekte. Bu şeritte ilerlemek için kontrol noktalarında bölge ele geçirmeniz gerekiyor. 5.seviyeye gelince 9.200 kredi ödeyerek Sargı Bezi satın alıp doktorluk maceranıza başlayabilirsiniz.



İlk aldığınız sargı bezlerini oyun içinde tek bir sefer kullanabilirsiniz. Her malzeme 80 can puanı doldurur ve 1 ekipman puanı yer kaplar. Yeterince iyileştirme yaparsanız küçük ilkyardım çantası açılır ve 3 sargı bezi taşıyabilirsiniz bunun eksi yanı 2 puan yer kaplar. Her yaptığınız iyileştirme size xp ve kredi kazandırır eğer takım arkadaşınızı iyileştirirseniz daha fazla kazandırır. Elinizde sargı bezi olursa takım arkadaşınızın kalan canı araçlarda olduğu gibi üzerinde görünür böylece yardım etmeniz gerektiğini anlarsınız.


Yeni Eklenen Savaş Nişanları


Combat Medic

Savaşa daha fazla sargı bezi ile başlamanızı sağlar.

First Aid

İyileştirme işlemini daha hızlı yapmanızı sağlar



Hiç yorum yok

Yayın Üstü Reklam

Yayın Altı Reklam